onsdag 4 mars 2009

Why weather?

Det ar lite storigt och jag vet inte hur jag ska fixa det.
Men min vaderleks rapport har pa bloggen visar New Yorks vader. Jag har forsokt att gora sa att det visar Johnstown vadret i celcius och om jag knappar in var postal code sa kommer Johnstown vadret upp. Men nasta gang jag tittar pa bloggen sa kommer New York vadret upp igen, i Farenheit. Om ni ar intresserade i mitt vader, sa klicka pa edit brevid New York och knappa in 12095 sa kommer Johnstown upp. Om ni ar intresserade forstas....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni har halvklart och - 10,6.
Kul, att jag kan kolla det nu.

Malin sa...

Det hände mig med först när jag la in vädergadgeten. Nu har jag en annan än dig, men vad jag minns så var jag tvungen att scrolla långt till höger på min gadget för att knappa in postnumret och sen välja spara.
Jag trodde jag gjorde rätt först, men jag fick hela tiden upp Philadelphias väder.