onsdag 15 april 2009

Saknad

Idag ar Gunnar hos vetrinaren for att bli steriliserad. Han ska stanna over natten.

Jag vet att det ar lite lojligt, men jag saknar honom redan. (Jag lamnade honom for 3 timmar sen) Jag ar lite deppig for att han inte ar har att kunna gosa med. Jag kande mig elak nar jag inte gav honom frukost, men de sa att han inte kunde ata efter kl 22 igar kvall. Han vantade o vantade, men ingen frukost kom. Sen hoppade han in i bilen och som vanligt gnallde han hela vagen. Aven om han alltid gor det nar han aker bil, sa hjalpte det inte mig. Nar vi kom till vetrinaren sa jag hej da och sen tog de honom. Jag ville nastan grata nar jag satte mig i bilen.


Nar jag kom hem letade Molly efter honom och sag nedstamd ut nar hon inte hittade honom. Jag borjade nastan grata... igen. Nu ligger hon o solar sig pa grasmattan istallet for att leka med sin basta kompis.


Jag langtar redan efter att plocka upp honom imorgon

1 kommentar:

Vlasta sa...

Att man har starka band med djur, det vet vi alla. Jag förstår, att du saknar Gunnar, men han är borta bara liten stund. Tänk på det, att det blir jätte roligt att hämta honom. Man uppskatar dem ännu mer sen.
Kunde du gissa att jag tänkte på Kitty?