torsdag 16 april 2009

The new workout plan

For alla er som behover en ny motions ide -prova krattningsmetoden.
  1. Se till att din uppfart ar fylld med smasten
  2. Anvand sloslunga som snorojningsmetod.
  3. Efter snon smalter se all smasten som nu ar over nastan hela grasmattan
  4. Satt pa din ipod och lyssna pa pumpande musik
  5. Borja kratta ihop smastenarna till hogar
  6. Repetera
  7. Repetera
  8. Repetera
  9. Repetera
  10. Ta fram skyffeln
  11. Borja skyffla och lyfta in stenarna in i traktor vagnen

Den senaste veckan har jag gjort den har workouten varje eftermiddag i nagra timmar. Och mina armar, min mage o min rygg blir helt slut. Grasmattan ser battre ut- fast jag fortfarande har ca halften kvar.

1 kommentar:

Vlasta sa...

Gräsmattan kommer att se fantastisk ut och så även Caroline!!!