måndag 22 mars 2010

My own tv network

Vi skaffade en ny tv forra aret som man kan koppla ihop med datorn. Fast sen var ju datorn skruttig sa vi anvande inte den mojligheten direkt. Men som jag har skrivit innan sa skaffade vi en ny dator i ar och plotsligt sa blev det jag har dromt om verklighet. Jag kan nu ga in pa svt.se samt tv4 och you tube och titta pa svensk tv. Jag har till exempel tittat pa hela Pa Sparet sasongen, Sa ska det Lata, Mastarnas Mastare, Halv 8 hemma hos mig, Troll i Tomteskogen, Parlamentet osv. Och idag blev jag "psyched" nar jag upptackte miniserien Millenium baserat pa boken Man som hatar kvinnor som jag precis har last ut. Lyckan ar total!
Sen kan man ju hitta alla slags musikvideor som man dessutom kan ladda till ipodden vilket ar Tims ny favvis syssla. Vi alskar helt enkelt internatet.

1 kommentar:

Unknown sa...

Va roligt Caroline. Man behöver nog lite från himmavid. Ha det så bra. kram