lördag 27 mars 2010

Grattulerar pa fodelse dagen

Jag har hittat en otroligt rolig blog som visar ytters misslyckade "professionellt" gjorda tartor. Bloggen heter Cake Wrecks och den kan ni hitta har. Det ar alltsa tartor som nagon har tagit betalt for att baka o dekorera som pa nagot sett ser hemsk ut, ar felstavad eller bara ar en dalig ide fran borjan.

Ett vanligt fel ar att skriva inte bara gratulationen men ocksa instruktionerna till hur tartan skulle vara dekorerad:



Mmmmm, ben pa en kaka...aptitligt!



Vilken bra ide! Fisk i en kaka...tills en av dem dor innan brudparet har skurit i kakan.

Ar det har for att undvika att babisar blir till pa Valentines Day?


Sa har ser framtidens tarta ut...laaangt i framtiden


Happy new yea.......r


Tarta till blivande moder pa babyshower.....uppmuntrande!



Dubbel mums: muffins dekorerade med kanelsmakande tuggummin fortfarande med pappret pa


Vilken gullig liten bab....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Och sa dekorera tartorna med "farsk"frukt. Classy!



En askfattarta precis det jag var sugen pa.


Jag tror det ska vara en elefant...eller?


Tjejen som skriver bloggen har massvis med roliga bilder och ni bor alla kolla igenom allt for den ar bara for kul. Jag har sjalv redan gatt igenom 20 sidor. Hon tar aven med super snygga tartor som ar helt otroliga.

1 kommentar:

Vlasta sa...

Alla tårtor är "otroliga", men den med askfat, ska vi slås om!

Jag ska kolla andra också, för säkerhets skull.