måndag 22 mars 2010

I'm a Wiinner

Yes, jag gjorde det.
Jag motte malet som jag satte for mig sjalv pa min wii brada. Jag fick den i julas o da vagde jag in med 148 lbs. Jag satte mitt mal till 136 lbs och harom veckan (Tja, egentligen tre veckor sedan) sa nadde jag det malet. Dels genom att ata lite battre. Godis bara pa helgen (typ, ibland blir det nagra bilar mitt i veckan men...shh), nastan ingen lask och efterratt bara 2 dagar i veckan och sen mera sallad o frukt saklart.
Sen har jag gympat mer. Jag har saklart anvant mitt wii spel men ocksa nagra workout dvds. The Firm som ar langa pass med aerobics blandat med hantlar. Sen med tranarna fran "The Biggest Loser" som kor hart med en. Speciellt Jillian som sager at en att man absolut inte far ta en paus eftersom passet bara ar 20 minuter.
Sen gick jag ju o stukade foten och da kunde jag ju inte gympa direkt. Jag gjorde nagra pass utan dvds da jag gjorde ovningar dar jag inte behovde anvanda vanster foten, men det var lite trist. O arligt talat har jag varit lite lat och nu nar foten kanns battre (fast inte helt bra)sa far jag val borja igen. Men tack o lov sa har jag hallit mig vid min matchvikt vilket kanns super bra.
Bast ar val det att jag har "forlorat" (jag letar inte efter dem) 3 cm runt laren o rumpan vilket leder till att mina byxor sitter MYCKET battre. Nu galler det att halla sig har.

Inga kommentarer: