söndag 3 maj 2009

Langsam dator= inga bloggar

Varan dator har varit otroligt langsam denna veckan och det har varit otroligt frustrerade att gora allt. Ine bara att oppna program men nar man skriver sa hoppar den over bokstaver...valdigt irriterande. Darfor har jag inte gjort nagra inlagg har pa bloggen. Fast jag har saker att beratta o bilder att visa. Det far val komma snart.
Har ar ett litet sammandrag av veckan:
  • Promenad med svensk kompis- brande axlarna
  • Massor av blommor o blad har slagit ut (Jag har tagit typ 100 bilder)
  • Trailen ar nu helt borta. Yey!
  • Jobbade 3 dagar
  • Storstadade + hangde tvatt utomhus
  • Scrapbookade 2 sidor
  • Tim jobbade i jaktstugan
  • Brottades med datorn....SUCK!

Inte sa super intressant kanske, men jag ville garna dela med mig av lite blombilder och trailern-ar-borta bilder samt mina nya scrapbookingsidor... Kanske nasta vecka.

Inga kommentarer: