fredag 22 maj 2009

Oh happy day

Vilken kanondag!

Inte nog med att det ar sommarvader med sol, sma latta moln och en trevlig bris och jag har tagit ledigt idag (det basta med att vara vikarie ar att man kan valja nar man vill jobba)

Men:
en skola ca 20 min. harifran har jobb for nasta ar (jag hade gomt att kolla dem och korde genast dit for att fylla i en ansokan)

Tims mamma berattade att det finns ett Amish vaxthus ca 10 min. harifran (pa vag hem fran forutnamda skola) som saljer gronsaksplantor o blommor dar jag billigt kunde kopa nya och battre tomatplantor etc.

nar jag skulle kolla adressen till CSN pa deras websida fick jag reda pa att nu kan jag betala dem genom deras websida istallet for att ga till banken, kopa tva "cashiers checks" for $8 styck, ga till posten och skicka checkarna express for typ $20.

jag kunde downloada 6 nya ebocker till min ebook reader helt gratis

min MSN messenger funkar nu efter att ha varit nere i ca en manad. Tydligen funkade inte messenger innan for jag anvande fel kod: hur dum far man vara egentligen. Men nu ar det lost sa jag ar glad

jag ska pa promenad med min svenska kompis Paula i eftermiddag och det ar alltid kul.

Inga kommentarer: