onsdag 13 maj 2009

Skona maj

Visst, min dator funkar fortfarande inte, men maj ar sa underbar att det nastan inte gor nagonting. Nastan.
Solen lyser och alla trad som kan blomma gor det. Alla larare har borjat trottna och anvander darfor upp deras semesterdagar vilket att jag har jobb nastan varje dag.

I fredags var jag bjuden till svensk middag och at kokt torsk med aggsas. Nagot som ar typiskt svenskt (tydligen) men som jag aldrig hade atit forut. Det var gott och som alltid var det trevligt att umgas med mina svenska vanner.

I lordags var det avskedsgrillfest for Tims kusin som ska flytta till North Carolina. Det var mysigt, god mat och som alltid en god stammning. KOnstigt nog hade jag en sprangande huvudvark nasta dag...jag undrar varfor?...

Sa allt flyter pa har ute pa landet...forhoppningsvis kommer datorn att fungera snart sa att jag kan visa lite fina bilder.

1 kommentar:

Vlasta sa...

Huvudvärk? Hur kan det komma sig. Säkert något fel med maten.