onsdag 3 november 2010

Critical mass

For ett tag sedan sag mitt koksbord ut sa har:



 Zooma ut...det blir varre...
Nej mamma, det ser inte alltid ut sa har. Bara nar man har gatt till 2 auktioner och en heldag av yard sales OCH sen sa plockar man massor med applen, tomater, solrosor etc.
Efter det att jag hade skrivit ner vad vi hade kopt sa bar jag ner det till kallaren dar vi numera har flera hyllor som vi har vara skatter pa.

Detta var ett tag sedan. Innan vi hade blivit helt organiserade. Numera ser koket ut sa har:
Efter det att Tim flyttade om, vi kopte ett till skrivbord och en del stadning.

1 kommentar:

Vlasta sa...

Det stämmer inte, att "det var bättre förr. Jag tycker (konstigt nog, eller hur?) att det är bättre nu. Nu tänker jag på erat kök.
Receptet ska jag testa.
Skrivbordet i arbetsrummet är belamrat med påsar, små lådor och "grejer" som ska skickas till dig, så jag får göra något åt det snarast.
Ha det bra