onsdag 24 februari 2010

You tube ar fantastiskt eller hur?

Nu i samband med OS kom jag ihag isdansen Bolero fran 1984 och ville kolla in den. Jag hittade den snabbt pa you tube och var sa glad att kunna se den igen. Sen nar jag pratade med mamma o pappa hittade jag fler gobitar som vi genast kollade in tex den har fran 1986:

Efter det letade jag efter lite barndoms nostalgi: Trolltyg i Tomteskogen bland annat.
Och sa hittade jag den har underbart roliga Galenskaparna sketchen. Nastan som Osvinska spelen!


Ju mer jag letar desto mer hittar jag och man blir ju sa varm i sjalen nar man hor o ser de saker som man tittade pa som liten. Bara introt fran Sagostunden, boktipset och Bamse far mig o le. Jag ar sa overlycklig att jag kan se de har godingarna nar jag vill. Yey

1 kommentar:

Vlasta sa...

Så roligt!
Du har hittat Debi i gul klänning.Den andra var också bra, men japansk kommentar var lite "konstig". Jag har nu sett massa på You tube. Kul, när man kan inte gå ut så mycket.